RSS

Sunday, December 2, 2012

alhamdulillah......

syukur alhamdulillah semuanye berjalan lancar.........

ape yg berjalan lancar ek?? ?majlis perkahwinan adik bongsu saye.... satu2nye adik yang saye ade.... maka dengan ini bertambahlah ahli keluarga kami.... dan bertambahlah anak lelaki mak saye......

syukur sangat majlis telah berlangsung dengan baik dan lancar... walaupun pada hakikat sebenarnye banyak dugaan dan rintangan yang perlu dilalui... almaklumlah nak buat majlis besarkn? mestilah kite harapkan sesuatu yang terbaik.... di sebalik persiapan majlis, banyak sebenarnya suka duka yang dilalui.... banyak yang menguji kesabaran..... hanya Tuhan sahaja yang tahu.... kerjasama antara semua ahli keluarga memainkan peranan penting untuk menjayakan majlis tersebut..... dengan ikatan silaturrahim inilah majlis berjalan dengan baik....
banyak pengalaman yang dilalui..... jauh di sudut hati, pengorbanan antara satu sama lain amat penting...di sebabkn kesihatan ayah yang masih dalam proses rawatan, semua urusan terletak di bahu anak2.... memandangkan sy hanye 3 orang adik beradik shj... semua diuruskan kami sendiri..


tiap2 minggu saye kena ulang alik kuala pilah-seri kembangan bagi menguruskn jemputan...dalam hati ade dilema sbb saya bertugas warden di asrama......di sekolah tanggungjawab...di rumah pun tanggungjawab jugak... saya berharap tiada orang yang tersalah anggap pd saya......tapi syukur pada Allah dikurniakn sahabat yang memahami...anizah... bukan saje nk balik selalu tapi keperluan keluarga sangat mendesak....

Mungkin selepas ini, saye akan melalui situasi yang sama utk majlis sy pulak :) apelah nasib saya mse tu???mudah2an Allah bantu saya lagi.... kdg2 kite rase lemah dan tak kuat tapi ape yang diharapkan, mudah-mudahan Allah beri kekuatan kepada kite utk melalui segala ujiannya yang bakal mendatang.......

 Tahniah buat adik saya Ain dan suami Harie Anuar.... semoga memperoleh kebahagiaan dunia dan akhirat........  lepas ni turn saye pulak!!! yeayyyy......... misteri...........

Sedikit gambar ketika majlis... tak banyak yg ade sbb gambar belum siap lagiiii.....

cantik...




   
bukan anak saya ye... my nephew muiz
my sis

Add caption





0 comments:

Post a Comment

nasyeed